Szerdán délelőtt a 147.Zsoltárt olvastam, és abból a 14-15. versből kaptam rhémát: "Békességet ád határaidnak, megelégít téged a legjobb búzával. Leküldi parancsolatát a földre, nagy hirtelen lefut az ő rendelete!"  Nagyon nehéz anyagi körülmények között vagyunk. Nincs gázunk, a lakáshitel fel van mondva, a villany is a kikapcsolás határán van, stb. Az Úr megadta a reményt, a kijelentést ebben a pár napban erre a helyzetre! Ezt mondta múlt szerdán nekem: "Az áttörések közel vannak a te életedben is és a családod életében is! Olyan közel, amire nem is gondolsz! Emlékezz vissza: kész vagyok kihozni titeket az anyagi nehézségből! Az összeg már itt van nálam, nyújtsd ki a kezed, hogy elvedd a családodnak, és hívd be a láthatóba!" Igét is kaptam ezután, mégpedig a Jóel 2:15-27. igéket.

Egy anyagi áldás, amiről hiszem, tudom és vallom, hogy jövő héten valóságosan itt lesz a láthatóban. Az előzmény: decemberben lett volna lehetőség arra, hogy az Édesanyám munkahelye segítsen a végtörlesztésben neki, csak ő erről nem tudott vagy ez nem jött össze már nem emlékszem pontosan. Aztán lett volna egy olyan lehetőség, hogy vállalati kölcsönt fel lehetett volna venni, csak hát erről az Édesanyám nem tudott, mert nem szóltak neki erről, és december végéig kellett volna leadni erre az igényt.  De az Úr kegyelmes!  Most január elején be tudta adni az igényét erre, és imádkoztam azért, hogy ha az Úrtól van, akkor kapja meg. Most kedden igent mondtak neki! Vannak akadályok, amiket az ellenség próbál ez elé tenni, de tudom, hogy az ÚR ezeket is lerombolta, és itt lesz a láthatóban az az összeg, mert Ő megígérte, kijelentette, és kinyújtottam a kezemet érte hittel! Ebből az összegből ki tudunk fizetni pár dolgot: villany, gáz, víz, az autóba valamennyit! Hiszem, hogy az Úr még csak ezután adja meg azt az összeget, amiből a többi tartozást ki tudjuk fizetni.

Végül de nem utolsósorban leírnék még egy mondatot, amit kaptam az Úrtól csütörtökön: "A böjttel egybekötött ima és dicsőítés összetör gátakat, összetör zárakat, és megnyitja a Menny csatornáit és kinyitja az ajtókat!" 

Áldás mindenkinek! Berni

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr103745251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása