"Örülök, hogy megoszthatom egy böjti élményemet, melyet mint a böjt egy "mellékhatásaként" éltem át. Ez pedig a nyugalom, és annak egy különös következménye volt... Korábban is rendszeresen jelentkezett már az egy-egy napos étkezéstől való tartózkodásom kezdetén az értékrend váltás, de most, amikor több napot is bevállaltam egyhuzamban, valami más is történt: lehiggadtam! Tulajdonképp jól esett, mivel amúgy elég pörgős az életem.

Nagyon sokat közlekedek autóval a városban. Ezt általában lendületesen teszem. De most valahogy egyáltalán nem volt kedvem, sőt eszembe sem jutott, hogy kapkodjak, hogy váltogassam a sávokat, azt vettem észre, hogy szabályosan haladok, az átlagfogyasztás is soha nem látott minimumot ért el.

Egyszóval nyugiban közlekedtem a háromsávos hungárián, miközben mellettem mindkét oldalon idegesen húztak el az autósok (meg kell jegyeznem, hogy a jobb oldali buszsáv volt). Gondolataimba mélyedtem, de közben teljes figyelemmel kísértem az eseményeket, és kivételesen nem voltam hajlandó hagyni magamat sodortatni a környezeti hatásokkal. A következő lámpánál mindenki megált, előttem felsorakoztak a pár másodperccel ezelőtti szlalom nyertesei. A lámpa zöldre váltott, és a három "versenyző" kilőtte magát, ám senki nem gondolta, hogy a leggyorsabbat meglepetés várja. Ugyanis a keresztutcából a következő pillanatban egy autós száguldott át - valószínűleg a lemenő naptól káprázó szemmel elnézte a pirosat! A másodperc töredéke alatt pördült, csapódott, tört darabokra... mindkét autó. Hála Istennek az utasok megúszták. De én is! Ekkor játszódott le ugyanis bennem, hogy mi történt volna, ha hagyom magam elragadtatni, és beszállok a versenybe.

Csak ajánlani tudom a böjtöt, mellékhatásaival együtt!"
disz
 

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr671605418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása