ib-admin 2011.01.20. 21:23

Imaharcosok

Ezt kaptam az Úrtól:

"Most ebben a 21 napos Ima-és böjti időszakban is gyűjtöm az imákat! Olyan jó látni, hogy ennyi ember otthon vagy közösségben egymással imádkozik és böjtöl! Szeretem hallani a hangotokat, szemem fényei, drágáim! Gyűjtöm az imákat, és amikor túlcsordulnak, cselekszem! Legyetek mindannyian egyenként és közösen kitartóak és hűségesek az imában és a böjtben! Mert nem hiábavalóak! Sok imát meghallgattam már, és még sokat meg fogok hallgatni! Sok imaharcosra van szükségem! Sokan csatlakoztak is már az imaharcosokhoz, és még sokan fognak! Minden egyes imában erő van, amit szívből mondtok! Szeretlek titeket, gyermekeim! Értékesek vagytok mindannyian egyenként is és együtt is! Legyetek egységben továbbra is függetlenül attól, hogy melyik Gyülekezet tagjai vagytok, és szeressétek egymást, ahogyan én szeretlek titeket, mert ebből látja meg a világ,hogy az én tanítványaim vagytok! Fogjátok egymás kezét és segítsétek, bátorítsátok egymást, imádkozzatok és böjtöljetek egymásért! 
Nagyon szeretlek titeket! Annyira, hogy az életemet adtam értetek! Ennyire szeretem a családjaitokat is, az országotokban élő embereket is!" 
 
Berni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr912601169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása