ib-admin 2010.01.22. 14:35

Szellemi éberség

"Tavaly nyáron a gyülis táborban vásároltam meg és olvastam el Franklin pásztor " A böjt "című könyvét. Mint aki nagy kincsre lelt, kiáltottam a szívemben: "Ez az!  Erre  van szükség az áttörésekhez!"  Ekkor fogant meg bennem a vágy egy három hetes böjtre. Vártam az Isteni időzítésre, és kerestem a módját, hogyan böjtöljek, mivel egy napnál tovább eddig ezt még nem tettem.
 
Ebben az időben született meg a látás kedves pásztorunk és gyülekezeti vezetőink szívében, hogy a  gyüli kilépjen három hetes böjtben. A szívem ujjongott, mert tudtam, hogy az Úr készített fel erre a böjtre. A böjt kezdetétől fogva egyre erősödő szellemi éberséget tapasztaltam meg. Sokkal erőteljesebben szólított meg Isten Igéje, útmutatást, vezetést adva.  Sokszor éjjel is ébren voltam, és nagyon határozottan éreztem, hogy az Úr imádkozásra indít.
 
Az egyik éjjel, amikor felébredtem, egy nyomást éreztem a mellkasomon. Isten mutatta, hogy a gyüliből egy fiatalemberért kell közbenjárnom, aki kórházban van, és vészhelyzet van az állapota miatt.
 
Miután imádkoztam a mellkasomon lévő nyomás megszünt, és tudtam, hogy szellemi szinten áttörés történt. Másnap egy kedves testvérnő hívott fel a gyüliből és elmesélte, hogy ennek a fiatalembernek éjjel egy rohama volt, de most már jól van. Megértettem, hogy győzelmeink a keresztyén életben mennyire függnek attól is, hogy elfoglaljuk a helyünket az éjszakai őrségben és éberen őrködjünk.
 
A böjt alatt megtapasztaltam az Úr humorérzékét is. A három hetes böjtből kettő hét dánieli zöldség-gyümölcs tipusú volt. Istentől azt a látást vettem, hogy főleg nyers gyümölcsöket és zöldségféléket egyek. Hát télen ezeknek az árai nem a legolcsóbbak. Az Igén állva az Úrra vetettem ennek terhét. Ezután bárhová mentem is vásárolni,  még a nyári időszak áraitól is jóval olcsóbban tudtam megvenni mindezeket. Ő az ÚR, még a piaci árak felett is! Amikor Istentől vett látásba állunk bele, Ő mellénk áll, és mindent megad, hogy teljesíteni tudjuk."
 
Ildikó

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr951692766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása