"Tudvalevő, hogy a böjt a tisztulás eszköze is. Ilyenkor Isten előhoz olyan bűnöket, mulasztásokat, rendezetlen dolgokat az életünkből, amikre máskor nem figyelnénk fel. Egyik alkalommal, a böjtnapom utáni éjszakán álmomban egy olyan házaspár került elém, akikkel a korábbi lak- és szolgálati helyünkön többször konfliktusunk volt. Pontosabban fogalmazva, gyakran próbáltak lejáratni, nyilvánosan megszégyeníteni, cikizni... Igazi kihívás volt elfogadni, szeretni őket. Dolgainkat rendezve költöztünk el, váltunk el tőlük is. Később észrevettem, hogy a képeiket sem bírom megnézni, még a Hi5-on sem... Igaz, nem tulajdonítottam ennek akkora fontosságot, hogy foglalkozzam vele. Szóval, akkor éjjel megint valami lejáratásos helyzetet álmodtam,és amikor felébredtem, tudtam: Isten elém hozta őket, hogy bocsássak meg nekik rendesen! Imában elrendeztem, és felszabadult a szívem irántuk.

Most hosszabb böjtben vagyok, és ez idő alatt is hozott elém az Úr olyan kapcsolatbeli rendeznivalókat, amiket máskor tán nem is vettem volna észre; de ilyenkor sokkal intenzívebben érzem Isten tisztító munkáját is az életemben, aminek nagyon örülök."

adinka

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr221671260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása