Kedves Testvéreim az Úrban!

Nemrég a 2Krónika 7et olvastam, és a 12.versben a szívem felfigyelt egyetlen mondatra: "Meghallgattam az imádságodat!" Az Úr elkezdett velem beszélni erről akkor: 
 
"Meghallgattam az imádságodat! Meghallgattam az imádságokat, amiket az elmúlt napokban mondott el az én népem! Meghallgattam, és válaszolok! 'Légy csendben, és várj az Úrra!' (Zsoltárok 37:7.) Csendesedjetek el, jöjjetek közelebb, és lássátok meg az én hatalmas tetteimet, amit az imádságok által teszek! És várjatok rám! Várjátok a válaszaimat! 
Gyönyörködöm az egységetekben! Gyönyörködöm a hálaadásotokban! 
Szeretlek titeket! Áldottak vagytok, és győztesek, mert győzelmet adtam nektek!"
 
A héten még a szívemben volt az, hogy nekünk keresztényeknek nagyon fontos, hogy egységben legyünk, hogy tiszteljük, becsüljük  egymást kölcsönösen, felemeljük a másikat amikor kell, ne irigykedjünk egymásra, hogy a világ lássa azt, hogy így is lehet élni! Ha ezeket mi nem tesszük, akkor a világ honnan fogja tudni, honnan fogja megtanulni, hogy így is lehet élni? Hiszem, hogy ez is az Úrtól van, hogy ezeken gondolkodtam a héten! 
 
Legyen áldott a holnapi közös Istentisztelet! Szeretnék ott lenni, de nem tudok! Majd gondolatban ott leszek! 
 
Az Úr szeretetével:
Berni

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr22623609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása