Szeretnék megosztani néhány dolgot amiket az Úr eddig mondott nekem az Ima-és böjtlánc alatt! 
 
Először is a szellemi fegyverzet fontosságáról beszélt az Úr: " A szellemi fegyverzet nagyon fontos! A katonáknak is, akik most éppen harcolnak vagy háborúznak, nekik is van fegyverük: sisak, öv, pisztoly, kard, páncél esetleg, pajzs, vagy valami amivel kivédik az ellenség lövését vagy nyilazását. Ugyanígy nektek, az én gyermekeimnek is van fegyveretek, fegyverzetetek: igazság öve, megigazulás páncélja, a békesség evangéliuma készségének a saruja, a hit pajzsa, amivel kiolthatjátok a gonosz tüzes nyilait, az üdvösség sisakja, a Szellem kardja, ami az én beszédem! Most te is vedd fel ezeket! Hittel!"   Hiszem, hogy az Úr nem véletlenül erről beszélt velem először! Én minden imát így kezdek minden reggel, hogy felveszem a szellemi fegyverzetet!
 
Aztán amikor imádkoztam azért, hogy meggyógyuljunk a szervezetünkben uralkodó minden betegségből, az Úr azt mondta, olvassam el a húsvéti bárány elrendeléséről szóló részeket Mózes második könyvében. Ezzel kapcsolatban ezt mondta az Úr: "Ahogyan Mózes idejében nem lett semmi bajuk az izráelitáknak, mert ott volt a vér az ajtófélfán és a szemöldökfán, úgy most sem esik semmi bajuk a gyermekeimnek. Meggyógyítottalak titeket már minden betegségből! Ahogyan a fáraó elküldte az izráelitákat Egyiptomból, mert látta, mit tettem az elsőszülöttekkel, úgy fogja most a világ meglátni, hogy ti az én gyermekeim egészségesek vagytok, és elkezdenek jönni hozzám! Elkezdenek keresni! És amikor jelként meggyógyítok egy hitetlent, akkor is elkezd jönni hozzám!" 
 
Ezután tegnap a következő imapontért imádkoztam, azért, hogy felkészüljön az életünk Isten nagyobb kenetének a fogadására. És az Igeszakasz ami alapján imádkozunk ezekért az első héten az Ézsaiás 58:6-14.  Ezért  az imapontért az ima a 10.vers alapján  van: "Ha odaadod utolsó falatodat az éhezőnek, és az elepedt lelkűt megelégíted: feltámad a setétségben világosságod, és homályosságod olyan lesz, mint a dél." Ezen az Igén nem tudom hány percig időztem el. Amit az Úr ezzel kapcsolatban mondott, arra én magamtól nem jöttem volna rá: "Nem csak fizikai éhezőről van szó, hanem szellemiről is! Az a falat nem csak fizikai, hanem szellemi is! Azok között, akik sötétségben vannak, felragyog a ti világosságotok, a dicsőségem rajtatok keresztül áradni fog feléjük, és az a nagyobb kenet amit adok akkor fog meglátszódni, amikor hitetlenek felé szolgáltok, amikor evangélizáltok feléjük! Legyetek készen mindig!"
 
Hiszem, hogy az Úr fog még szólni ez alatt a 3 hét alatt! 
 
Berni
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr272588481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása