„Bizony, az Úr ajándéka a gyermek, az anyaméh gyümölcse jutalom.”Zsolt.: 127:3

 

A 2011 év elején tartott böjtben részt vettem én is (kismama böjttel).

Az egyéni böjti céljaim között szerepelt: fejlődő gyermekünk egészsége, könnyű és gyors szülés.

A gyülekezetben egy testvérnő mesélte el egy bizonyságát, hogy amikor harmadik gyermekét várta, kérte Istentől, hogy adjon neki egy könnyű „nevetős” szülést. Isten megadta neki és számára is hihetetlen volt, hogy nevetve szülte meg gyermekét, alig érzett fájdalmat. Dicsőség Istennek!

Ezen fölbátorodva, mert csak annyit tudtam más elmondásából, hogy nagyon fájdalmas a szülés, én is kértem Istentől könnyű, gyors, komplikációmentes szülést.

Csodálatos Urunk van,  „megadta szívem kérését”!

2011.02.18-án megszületett fiúnk egészségesen és tényleg könnyű és gyors szülés volt.

Az orvos csak nézett… mosolygott…..csodálkozott, ennyit mondott: „maga egy csoda”!

Én mondtam neki, hogy Isten az aki ilyen csodálatos és elmeséltem neki, hogy meghallgatta kérésemet az Úr.

 

HÁA

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr993601070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása