ib-admin 2011.01.17. 15:56

Gyermeki dolgok

Péntek este az ima-böjti imádó dicsőítő alkalmon kaptam két dolgot.

1. A "Szeretet himnuszból" elevenedett meg egy rész amit Isten úgy
mutatott, mint ami a magyarországi egyházra, gyülekezetekre vonatkozik.

I. Kor 13:11

"Amikor gyermek voltam, úgy szóltam, mint gyermek, úgy éreztem, mint gyermek,
úgy gondolkoztam, mint gyermek; amikor pedig férfivá lettem, elhagytam
a gyermeki dolgokat
"

Ebben a háromhetes időszakban Isten átakarja a beszédünket, érzelmeinket, gondolatainkat változtatni, hogy ne gyermeki módon gondolkodjunk se magunk, se egymás felől. Ne legyünk irigyek,féltékenyek,gőgösek, szeretetlenek egymás gyülekezete iránt.
Ezek "Óvodás" (gyermeki) dolgok. Ez az időszak a felnőtté válás lehetősége a gyülekezetek számára. Amikor elhagyjuk a gyermeki dolgokat és férfiúvá válunk.

2. A jelenlevőkre vonatkozóan pedig Isten mutatta, hogy lesznek olyanok, akik ebben az időszakban kapnak "pecsétet" az elhívásukra.
Ez hadd legyen egy bátorítás mindenki számára, hogy személyesen is kérjük a mi Urunkat, hogy mutassa meg milyen szolgálatban,elhívásban akar használni minket.

Szeretettel

Mikeás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr672590549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása