ib-admin 2010.01.26. 22:30

Elkezdődött!


Nehezen szánom magam az írásra, de most eljött az ideje. Mert nem egészen három nap leforgása alatt két "gyanúsan" mennyei eredetű dolgot éltem át!

A 21napos ima és böjt időszak záró alkalmán (Egység Budapestért) az egyik szolgáló tesó prófétált a közös böjt nyomán megszaporodó álmokról, próféciákról. Aznap éjszaka volt egy prófétikus álmom:
A Duna vizén utaztam egy hajón pár fiatallal. Tavaszt éreztem. Budapest felé tartottunk. Szívemben éreztem a főváros hanyatlását, pusztulását. Azt éreztem, hogy emberileg nincs több erőforrás a romlás visszafordítására. Hirtelen a Duna vízéből egy hatalmas folyami flotta emelkedett ki, vadonatúj terepszínű csatahajók, kéményeikre a magyar zászló színei felfestve! Csak ámultunk, hiszen nem tudtunk ezekről az erőforrásokról. A hajók Budapestre tartottak, de nem egy klasszikus háborúba, hanem a civil lakosság megmentésére. Az egyik hajóból kamion szerű gyors autó rohant menteni. Volt aki meghalt a káoszt előidéző merénylők golyóitól, de hallottam hálálkodást: "Az utolsó pillanatban értek ide, hála önöknek túléltem a támadást!"
Felébredve megértettem, hogy a keresztények ébredése az a titkos, de felszínre törő erő, amely változást hoz. Isten serege vagyunk. Elkezdődött! A város általunk menekül meg a sátán aknamunkájától. Nagyon dicsőséges álom volt!

Másnap reggel. A szokásos rutinnal vittem gyermekeimet a suliba, majd az oviba. Busszal mentünk. Úgy sikerült, hogy egy garázsba tartó buszt leintettem. Megállt és kiderült, hogy az ovi felé visz éppen... Egy sudár középkorú hölgy volt a sofőr. Csak mi voltunk az utasok. Nagyon kedvesen beszélt. Szokatlanul készséges volt. Mikor leszálltunk, nagy öröm volt bennem. Rég alakult ilyen jól a reggel! Az ovi bejáratánál találtam a földön egy kulcsra akasztható fémöntvényt (biléta). Egy szó volt a fémből kiöntve: BUDAPEST. Eltettem. Hazajövet tenyerembe vettem a bilétát. Szívemben az volt, hogy az Úr is így tartja kezében Budapestet. Ekkor már feltört bennem a felismerés, hogy valószínűleg a sofőr nem BKV alkalmazottja volt, hanem az égi cég "beugrós angyala". Hiszen nem a megszokott útvonalon mentunk oviba aznap. Ha úgy megyünk mint máskor, nem biztos, hogy észreveszem a "porban heverő Budapestet". Szóval, belül azt érzékelem, hogy ez egy fentről előkészített folyamat volt. Magamban mosolyogtam egy jót: "Mennyei Atyám   Te aztán tudsz intézkedni...!"

Egyszóval az ima és böjt megnyitott egy áradó mennyei csatornát közöttünk. Az Úr alíg várta, hogy ezt megtehesse. Ez a pár sor csekély előzménye annak az áradatnak, amely ezután következik! Kérlek írd le te is bátran, hogy mik történnek veled, körülötted! Ne érezd magad kicsinek, hiszen mindannyian az élet vize által vagyunk akik vagyunk!

Anti

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr61705229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása