"Azt figyeltem meg, hogy figyelnünk kell az apró dolgokra is és nem csak a hatalmas áttörésekre. Két apró élményemet szeretném megosztani.

Az egyik. Van egy emberem akivel négy éve vívok. Szertném az Úrhoz vezetni.
A böjt 1. hetének a végén megjelent a gyülekezetben úgy, hogy nem is hívtam. Nagy összetörés van benne a családja miatt. A felesége otthagyta a szeretett kis lányával együtt, mely mély fájdalmat okozott benne. Végig sírta az alkalmat. Még nem tudott teljes szívvel az Úrhoz fordulni, de Isten töri a büszkeségét, keménységét.

A másik. Évekkel ezelőtt lelkigondoztam valakit, aki helyreállt az érzelmi függőségből. Azután megint belement olyan kapcsolatba ami leamortizálta az életét. Otthagyta szolgálatát, gyülekezetét. A böjti időszak alatt megkeresett, hogy szeretné rendezni az Istennel való kapcsolatát.
Újra elkezdtem segíteni neki a helyreállásban.

Azt gondolom, hogy nem véletlen események ezek. A böjt bűnbánatot hoz. Ha böjtölsz az láthatatlanul is kihat a környezetedbe, mert Isten jelenlétének egy erőteljesebb hordozója leszel! Soha nem böjtöltem ennyit. Már várom a következő időszakot. Vajon Isten milyen meglepetéseket tartogat még?"

mike62

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr611608846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása