"Nemrég egy barátom arról kezdett el beszélni, hogy mit élt át, miközben egy héten át megállta, hogy ne egyen semmit. Mindezt azért tette, mert igazán akarta, hogy a gondolkodása megváltozzon, hogy fordulat következzen be az életében.

Sikerült elkunyerálnom a könyvet, amit éppen olvasott, így magam is hamar hatása alá kerültem annak a vágynak, hogy valami történjen bennem és körülöttem. Rövid idő alatt elolvastam, és eltökéltem magamban, hogy belevágok. Bár korábban rendszeresen böjtöltem egy-egy napig, folyton azt éreztem, hogy csak koplalok, miközben végzem a munkámat. Többre vágytam és ehhez éreztem, hogy többet kell tennem. Ha más képes volt rá, én is végig tudom csinálni. Elkezdtem hát egy hetes léböjtöt, ráálltam az imára, kitűztem a céljaimat.

Végülis 5 nap lett belőle, mivel hazalátogattam és nem tudtam visszautasítani szüleim invitálását, de ezzel együtt győztesnek éreztem magam. Vasárnap egy prófétai szolgáló látogatott gyülekezetünkbe, és beszélt valakiről, akinek a gerincében korábban deréktájon törés volt. Talán a tolmácsolás bizonytalanított el, nekem ugyanis nem tört el a gerincem, mégis folyamatosan azt éreztem, hogy rólam beszél. 12 éve porckorongsérv műtéten estem át. Nemrég a sérv kiújult és borzalmas fájdalmakat okozott. Arról beszélt még, hogy Isten levág rólam minden rám kimondott lelki beszédet. Végül ami végképp megerősített abban, hogy én vagyok az az ember, amikor azt mondta: még a válladon lévő teher alól is felszabadulsz. A fájdalom kompenzációja miatt az izomzatom elkezdte félrehúzni a testemet. Emiatt ferdén tartottam magam, csoszogva jártam, és egy idő után folyamatos görcs alá kerültek az izmaim... különösen a derekam és a vállam. Isten megszólított, beszélt hozzám, tudatta velem, hogy gondoskodik rólam. Pár nap múlva fedeztem fel, hogy szabadabban mozgok és enyhültek a fájdalmaim. A böjt által érzékeny és figyelmes lettem, és elhittem, hogy velem is történhetnek nagy dolgok!
Mindenkinek ajánlom!"
Szabolcs

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr981584665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása