ib-admin 2014.01.16. 22:44

Bizonyság

Kedves Testvéreim Jézusban!
Ez az első alkalom,hogy beleállhattam egy ilyen böjti időszakba. Mivel egy éve lesz februárban, hogy megtértem, csak egy-egy napos böjtöket csináltam. Nekem már az egy nagy bizonyság,hogy Isten erőt és kitartást ad ebben. Számomra az Istennel való kapcsolat, elmélyülés ,a Szent Szellemnek a vezetéséért elmondott imák hoztak áttörést az életemben.Sokszor elbizonytalanodok,amikor látást,kijelentést kapok az Úrtól,hogy biztos -e. Addig vizsgálgatom,igei megerősítést keresek, kérek, hogy elnyomom magamban. A böjt első hetében, már 1-2 nap után erősödött bennem az elhívásom,a szolgálatom,amire elhívott az Úr. Szabadságban és békességben éltem meg minden Tőle jövő látást,és biztonsággal osztottam meg a gyülekezetben. Ami nagyon megerősített, hogy ebben az időszakban több próféta és testvér is alátámasztotta az általam kapott kijelentést! Nagyon bátorító és csodálatos, ahogyan egy Szellemmel vagyunk átitatva, Megerősített abban, hogy amiben bizonyosságom van és békességem, ne nyomjam el, hanem jelentsem ki, amit kapok. Hiszem, hogy áldást hoz az életemre,hogy végre kiléptem vagy inkább beléptem az ajtón, Isten jelenlétébe,és megcselekszem az Ő akaratát!

Békesség és szeretet Nektek! R. Zsuzsi

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr575761977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása