takaritas.jpg"Szeretnék néhány rövid bizonyságot leírni, amikben eddig volt részem az Ima- és Böjt Időszak alatt.
 
1. Eddig ilyenkor mindig adott az ÚR valami anyagi áttörést, vagy munkát a családunkban. Dec.31-ig közhasznú munkán voltam, és azóta keresek ezerrel egy állandó munkát. Belefogtam a 21 napos böjtbe, és már az első nap volt áttörés! Az Édesanyám megkérdezte az egyik ügyfelét, akinek biztosítást szokott kötni, hogy van-e valami munkalehetőség a Wellness Parkjában. Igaz, hogy alkalmi, de van! Egy kisegítő takarítói munka! Már szerdán reggel kezdtem!

2. 1 hónapja visszajött az a 4 lépcsőház, amit időnként szoktam takarítani! Tegnap mikor takarítottam az utolsóban, az egyik lakó miközben felfelé ment, haza a lakásába, megkérdezte vállalok-e lakástakarítást is! Mondtam, hogy igen! Oda meg szerdán reggel megyek már!
Hiszem, hogy az az állandó munka hamarosan meg fog érkezni az Úrtól!
 
3. Az autónk végrehajtás alatt van. Január 8-án jöttek volna, hogy elvigyék, de nem jöttek elvinni! Haleluja!
4. Az öcsémnek is lesz végre valami munkája, igaz, hogy az is alkalmi, de munka!
 
Az elmúlt napok bizonyságai, tapasztalatai során arra jutottam - és hiszem, hogy az Úrtól van ez a gondolat -, hogy ebben az évben nagy áttöréseket fogunk látni sok területen! Ámen!
 
Mindenkinek sok bizonyságot kívánok ebben az időszakban!!!!"
 
Berni

A bejegyzés trackback címe:

https://imabojt.blog.hu/api/trackback/id/tr925027544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linda Nagy 2013.09.12. 22:08:09

Sziasztok!!! Ezt mindenkinek szeretném elmesélni hogy tudjátok isten nagyon is van és létezik! Borzalmasan pánik beteg voltam se gyógyszerek nem segítetek se emberek! teljesen el uralkodót rajtam ez a pánik már nem is aludtam és azt mondtam be fognak zárni egy elmegyogyó intézetbe nem volt kiút! és egyszer isten szolgáival találkoztam és mondtam hogy én is megyek meg térni és ahogy Jézus nevét ki ejtették újra rám jőt a roham! És egy nap elmentem az ige által meg gyógyultam és azóta újra van életkedvem embereket térítek meg ! és hirdetem az igét! Dicsértessék az urat alleluja!
süti beállítások módosítása